Home

Jak nabrat vzorek stolice

Návod k odběru vzorku stolice Upozornění: Nepijte tekutinu v lahvičce. Neprovádějte test během menstruace. 1. Otevřete lahvičku. 2. Krouživým pohybem odeberte vzorek ze tří až šesti míst stolice pomocí tyčinky, ukotvené ve víčku lahvičky. Ujistěte se, že na tyčince ulpělo vhodné množství stolice Dostal jsem od lékaře soupravu na odběr vzorku stolice. Pochopil jsem, jak se má použít v případě normální stolice, ale v poslední době mám stolici málo častou a řídkou.. Mám se pokusit odebrat vzorek i z takové stolice

Jak odebrat vzorek stolice. V určitém okamžiku vašeho života může lékař požádat o vzorek stolice. Tento postup lze použít k diagnostice řady gastrointestinálních nemocí, mezi které patří. tak, jak je to znázorněno v kroku č. 2. Zabrání se . tak vylití obsahu kapaliny ze zkumavky. 2. Držte zkumavku ve . svislé poloze, otevřete zelený uzávěr . C ,který má tenký hrot pro odběr stolice. 3.O. deberte vzorek stolice pomocí odběrového hrotu zanořením do . 4 . různých míst , 2x po délce stolice. a . drážky. Jak je stolice velká, záleží na druhu potravy, kterou obvykle jíme. Pokud je naše strava bohatá na celulózu, tedy rostlinou vlákninu, je množství stolice větší. Jde o to, že rostlinná vláknina působí v zažívacím ústrojí jako houba, která vstřebává veškeré toxiny a odnáší pak s sebou škodlivé látky